вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Знання і вміння, які я отримала, допоможуть мені спрямувати роботу над проектами в раціональнішому та ефективнішому руслі.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені  з'ясувати:
  •  як можна ефективно  використовувати інформаційно-комунікативні  технології для підтримки  та оцінювання навчання учнів.
  •   як   я можу враховувати навчальні потреби різниз учнів.
Разом ми переглянули:
  •   приклад учнівських робіт  та інструменти їх оцінювання.
  • форми  поточного оцінювання  задля сприяння  самоспрямованності учнів.
  • приклади навчальних матеріалів  для підтримки успішного навчання різних учнів.
З'ясувала що таке фасилітація.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів". Навчання треба скеровувати так, щоб учні були задіяні у всі процеси оцінювання, створювали плани своїх проектів, ставили свої навчальні цілі, визначали завдання та передбачали те, що буде вивчено. Система оцінювання поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них.