У ході роботи було внесено зміни до Плану вивчення теми. Створено приклади учнівського проекту. Поділилися в групах ідеями щодо використання Інтернету у навчанні за методом проектів. Провели педраду "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання"
суббота, 20 апреля 2013 г.
Модуль 6. Рефлексія
Ми обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, переглянули план вивчення теми та внесли до нього зміни. Переглянули веб-сторінки для отримання додаткових відомостей про учнівську безпеку та безпечне використання Інтернету, провели педраду.
Вставили до своєї персональної вікі-сторінки внутрішнє посилання на вікі-статтю з назвою нашого тренінгу. Створили опитання до онлайн-опитування.Навчилися створювити розмітки на вікі. Досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету.
Вставили до своєї персональної вікі-сторінки внутрішнє посилання на вікі-статтю з назвою нашого тренінгу. Створили опитання до онлайн-опитування.Навчилися створювити розмітки на вікі. Досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету.
Модуль 5. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Інтернет - потужній інструмент для проведення досліджень, майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Створила вхідну презентацію.
Модуль 4. Рефлексія
У цьому модулі нам необхідно:
1. Обговорити приклади основних запитань за допомогою інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
2. Обговорити у парах створені основні запитання.
3. Створити перший варіант плану оцінювання.
Я прочитала статтю оцінювання при проектному навчанні (Ресурси/Оцінювання/Оцінювання матеріалів курсу). У ній зроблено огляд стратегій оцінювання, які застосовуються при особистісно-орієнтованому навчанні,яке базується на навчальних потребах учнів. Наступним моїм кроком було обрання методів та інструментів оцінювання, які мені необхідно буде використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Також мені потрібно продумати, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само- та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення. Нажаль, при виконанні цього завдання в мене виникли деякі труднощі, але потім я впоралась.
1. Обговорити приклади основних запитань за допомогою інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
2. Обговорити у парах створені основні запитання.
3. Створити перший варіант плану оцінювання.
Я прочитала статтю оцінювання при проектному навчанні (Ресурси/Оцінювання/Оцінювання матеріалів курсу). У ній зроблено огляд стратегій оцінювання, які застосовуються при особистісно-орієнтованому навчанні,яке базується на навчальних потребах учнів. Наступним моїм кроком було обрання методів та інструментів оцінювання, які мені необхідно буде використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Також мені потрібно продумати, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само- та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення. Нажаль, при виконанні цього завдання в мене виникли деякі труднощі, але потім я впоралась.
Модуль 3. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені:
- з’ясувати вимоги державних освітніх стандтартів та навчальних програм;
- сформулювати основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
- сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Стврення діаграми про результати опитування щодо обраної теми викликало деякі труднощі.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)